گوارین: هدف ما اینست که هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - فردی گوارین هافبک باشگاه اینتر معتقد است که تمیش نباید بیش از حد به کسب اسکودتو و سهمیه اروپایی فکر کند.

گوارین در گفتگو با کوریره دلو اسپورت، عنوان کرد: "زمانی که تیم خوب کار می کند، برخی پیش بینی ها اجتناب نا پذیر است اما ما نباید وقتی صحبت از اسکودتو می شود، پریشان و مضظرب شویم. اکر ما سخت کار کنیم و همیشه به عنوان یک تیم فکر کنیم و برای یکدیگر فداکاری کنیم، نتایج خوب خواهند آمد."

"برای بازگشت به چمپیونز لیگ، انگیزه بزرگی داریم اما ما نباید زیاد به آن فکر کنیم زیرا هدف ما اینست که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم."

گوارین در پاسخ به این سوال که چه چیزی از زمان اخراج استراماچیونی در اینتر تغییر کرده است، گفت: "اول و مهم تر از همه، ما یک مربی جدید داریم. این یک امتیاز آغازین برای شروعی تازه بود. سپس ما کارهای بسیار متفاوتی را نسبت به روشی که قبلا انجام می دادیم، انجام داده ایم. ماتزاری خیلی دقیق است و به جزئیات توجه دارد و اطمینان حاصل می کند که ما برای هر بازی آماده هستیم. در طول هر جلسه تمرینی، ما سخت کار می کنیم که پیشرفت کنیم. ما این کار را از همان روز اول تمرینات پیش فصل شروع کردیم و نتایج نشان می دهند که کارمان را درست انجام داده ایم، اما ما نمی توانیم در اینجا متوقف شویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:51 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 2042
بازدید کل : 30369
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1